diumenge, 27 de juny del 2010

Juny

Aquest ha estat un juny inusualment intens. No ja pels temps de sotracs i canvis que estem vivint, que també,  sinó per circumstàncies que m'han portat a tot un seguit de vivències i reflexions.  Diversos canvis de rol, alguns inesperats, d'altres buscats i desitjats, m'estan duent a fer modificacions vitals. Ja és això el que ha de ser viure, omplir-se d'experiències pròpies, viscudes per un mateix. Protagonitzar el teu paper, ser participant i no un espectador. Ara, des de l'escenari de la meva pròpia vida, forçadament reconstruïda des de fa 26 mesos, he agafat de nou el timó. A diferencia d'altres vegades, ara tinc dos camins per fer-ho amb col·lectivitat o diguem-ho amb acompanyament. Ara, a diferencia d'altres vegades, no sortiré al món amb estil quixotesc a lluitar amb els gegants de la vida, ara juntaré les meves energies a les d'altres, sumant per construir. Això farà que l'energia és multipliqui exponencialment per intentar fer-ho tot millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada